Sunday, December 29, 2024

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΣΤΕΛΙΟ ΚΥΜΠΟΥΡΟΠΟΥΛΟ (Ευρωβουλευτή της ΝΔ)

 ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΣΤΕΛΙΟ ΚΥΜΠΟΥΡΟΠΟΥΛΟ
(Ευρωβουλευτή της ΝΔ)
επί του άρθρου του «Η ΠΑΓΙΔΑ ΤΗΣ ΑΜΕΣΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ» στη «ΒΡΑΔΥΝΗ» της 28-29/12/2024


Κατ’ αρχήν, δηλώνω πως εκτιμώ απεριόριστα τον Σ.Κ ως άνθρωπο/αγωνιστή της ζωής, που έχει καταφέρει ηρωικά, να νικήσει τις πολύ μεγάλες δυσκολίες που αντιμετωπίζει στην βασανιστική  καθημερινότητα του και να καταστεί επιστήμων.
Αυτό, όμως δεν τον εξαιρεί από την καλόπιστη κριτική για πολιτικές θέσεις που εκφράζει.
Η απάντηση μου αυτή στο εν λόγω άρθρο του Σ.Κ, γίνεται διότι, όπως γράφει ο ίδιος, «πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί στο λόγο μας. Ειδικά άνθρωποι που με τις πολιτικές τους επηρεάζουν τις ζωές των άλλων, οφείλουν να επιδεικνύουν σοβαρότητα και να είναι σοβαροί». Και, ο Σ.Κ είναι ένας τέτοιος άνθρωπος.

Το εν λόγω άρθρο του Σ.Κ, με τον τίτλο του: Η ΠΑΓΙΔΑ ΤΗΣ ΑΜΕΣΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, καταλογίζει στο πολίτευμα της «Άμεσης Δημοκρατίας» την ύπαρξη παγίδας εις βάρος της «Μη Άμεσης Δημοκρατίας», δηλαδή της «Αντιπροσωπευτικής Δημοκρατίας», την οποία ο Σ.Κ υπηρετεί στο Κοινοβούλιο των Βρυξελλών.  Και με το άρθρο, εντοπίζει ότι, η παγίδα που παγιδεύει τον πολίτη από τη συσπείρωση του στην «Αντιπροσωπευτική Δημοκρατία», είναι ο Λαϊκισμός στον οποίο παρασύρεται, υποστηρίζοντας  την Άμεση Δημοκρατία.

Αφήνω ασχολίαστο το τι εννοεί ο Σ.Κ  με τον όρο «Λαϊκισμός» καθώς είναι μία νεοφυής έννοια και στα διάφορα λεξικά, ποικίλλει ο ορισμός της.
Ας δούμε, όμως, πως εννοεί ο Σ.Κ τις έννοιες  «Δημοκρατία», «Άμεση Δημοκρατία» και  «Αντιπροσωπευτική Δημοκρατία».
Προφανώς ο Σ.Κ (όπως και οι περισσότεροι πολίτες) θεωρεί την «Άμεση Δημοκρατία» ως μία εκδοχή της Δημοκρατίας, από τις πολλές και διάφορες που κυκλοφορούν ανά τον κόσμο, όπως «Βασιλευομένη Δημοκρατία», «Αστική Δημοκρατία», «Αντιπροσωπευτική Δημοκρατία», «Λαϊκή Δημοκρατία», κλπ, κλπ.
Αγνοεί ο Σ.Κ (όπως και οι περισσότεροι των πολιτών) ότι, σύμφωνα με την επιστήμη της Πολιτειολογίας, από τότε που τη θεμελίωσε ο Μέγας Αριστοτέλης μέχρι και σήμερα, το πολίτευμα της Δημοκρατίας δεν επιδέχεται επιθετικούς προσδιορισμούς, όπως «Βασιλευομένη Δημοκρατία», «Αστική Δημοκρατία», «Αντιπροσωπευτική Δημοκρατία», κλπ.
Έτσι, εξομοιώνει (ο Σ.Κ) ως δύο είδη Δημοκρατίας, το πολίτευμα της λεγόμενης «Άμεση Δημοκρατία» με το «Αντιπροσωπευτική Δημοκρατία».
Αγνοεί, προφανώς, ότι έτσι, ανατρέπει το Αριστοτελικό αξίωμα: «το κληρωτόν μεν τας αρχάς δημοκρατικόν, το δ’αιρετόν ολιγαρχικόν», (που, επιστημονικά, δεν έχει αναθεωρηθεί μέχρι σήμερα) και μας λέει ξεκάθαρα πως η «αντιπροσώπευση» δεν είναι Δημοκρατία, αλλά είναι Ολιγαρχία.
‘Όμως, η αδιαπραγμάτευτη πραγματικότητα αυτού του αξιώματος, ανατρέπει όλο το σκεπτικό του άρθρου του Σ.Κ.  καθώς αποκαλύπτεται πως η παγίδα, δεν είναι στημένη από την «Άμεση Δημοκρατία» για να παγιδεύσει τη Δημοκρατία, αλλά υπάρχει ήδη στημένη από την Ολιγαρχία, με τη μεταμφίεση της σε Δημοκρατία, με σκοπό ο λαός να πιστεύει ότι κυβερνάται με Δημοκρατία, ενώ αντιθέτως, κυβερνάται από μία τυπικότατη Ολιγαρχία. Σκοπό που, η προπαγάνδα της Ολιγαρχίας έχει κατορθώσει να επιβάλλει στο λαό, ως αλήθεια, ενώ είναι μέγα ψέμα, τεκμηριωμένο επιστημονικά.
Ατράνταχτη απόδειξη δε, αυτής της εξαπάτησης του λαού, αποτελεί η διαδικασία των εκλογών:
Η μέρα των Βουλευτικών εκλογών,  που η προπαγάνδα της Ολιγαρχίας έχει επιβάλλει ως «Γιορτή της Δημοκρατίας», είναι Η ΜΟΝΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΤΟ ΛΑΟ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ. Και ο λαός αποφασίζει ποιο πρόσωπο και ποιο κόμμα θέλει να τον αντιπροσωπεύει στη Βουλή.
Όμως, ταυτόχρονα με την απόφαση του αυτή, ρίχνοντας την ψήφο του και ΑΣΧΕΤΩΣ  ΠΟΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟ  ΚΟΜΜΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΣΕΙ ΚΑΙ ΝΙΚΗΣΕΙ, ο λαός ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ, για τα  (εκάστοτε) τέσσερα επόμενα χρόνια, καθώς το δικαίωμα του αποφασίζειν, το εκχωρεί (δια της ψήφου του) ΕΝ ΛΕΥΚΩ ΚΑΙ ΑΝΕΚΚΛΗΤΩΣ στο πρόσωπο και στο κόμμα που ψηφίζει ως ψηφοφόρος.
ΈΤΣΙ, ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, Ο ΛΑΟΣ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΟΥ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΕΥΝΟΥΧΙΖΕΤΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ, ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ  ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ  ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ, ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΘΕ ΤΕΣΣΕΡΑ ΕΠΟΜΕΝΑ  ΧΡΟΝΙΑ.

Αυτή είναι η μεγάλη (παγκόσμια) εξαπάτηση που η Ολιγαρχία, μεταμφιεσμένη σε Δημοκρατία,  διενεργεί εις βάρος της Δημοκρατίας, προκειμένου να συντηρεί την ηγεμονία της επί της κοινωνίας, για να τη λεηλατεί εσαεί.
Ατράνταχτη απόδειξη δε, ότι αυτό συμβαίνει, είναι τα αποτελέσματα 200 περίπου ετών λειτουργίας της «Αντιπροσωπευτικής Δημοκρατίας» που, όπου λειτουργεί, ο παραγόμενος πλούτος συσσωρεύεται στα χέρια ελαχίστων. Των μελών της Ολιγαρχίας του Πλούτου, με αποφάσεις/νόμους της Πολιτικής Ολιγαρχίας.

Δεν έχει αντιληφθεί ο Σ.Κ (διότι, προφανώς, στερείται της σχετικής γνώσεως για το «Τι είναι Δημοκρατία») ότι,  όπου υπάρχει επιθετικός προσδιορισμός στο όνομα Δημοκρατία (Βασιλευομένη, Αντιπροσωπευτική, Λαϊκή, κλπ, κλπ) γίνεται, με μέριμνα της Ολιγαρχικής προπαγάνδας,  για να θολώνει την έννοια της Δημοκρατίας, η ειδοποιός διαφορά της οποίας (από τα άλλα πολιτεύματα) είναι το ότι τις αποφάσεις για κάθε θέμα που αφορά τη ζωή του, τις λαμβάνει ο ίδιος ο λαός, ενώ στην Ολιγαρχία τις λαμβάνει μία ολιγομελής ομάδα πολιτών (πχ οι εκάστοτε εκλεγμένοι κυβερνητικοί Βουλευτές) και στη Μοναρχία τις λαμβάνει μόνος ο Μονάρχης.
Επειδή ο Στέλιος Κυμπουρόπουλος δεν είναι ένας επαγγελματίας πολιτικάντης της Ολιγαρχίας, αλλά ένας Έλληνας επιστήμων με ανοιχτό μυαλό και επειδή, πράγματι,  όπως γράφει ο ίδιος, «πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί στο λόγο μας. Ειδικά άνθρωποι που με τις πολιτικές τους επηρεάζουν τις ζωές των άλλων, οφείλουν να επιδεικνύουν σοβαρότητα και να είναι σοβαροί», ελπίζω πως θα μελετήσει σχετικά και θα αναθεωρήσει τις απόψεις του περί Δημοκρατίας και Ολιγαρχίας.
Ίσως σ’ αυτή του την προσπάθεια, μεταξύ άλλων, μπορέσει να τον βοηθήσει και μία επίσκεψη του στο YOUTUBE «12 βήματα για τη Δημοκρατία» https://www.youtube.com/watch?v=HWQMaIbTBKc&list=PL73cafdomOjab5BULmtHzhzrS6-yG0Eju&index=3

 



Wednesday, December 4, 2024

ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΤΣΤΙΑΝΟΥ το πορτραίτο του σύγχρονου αντιστασιακού πολίτη.


 

ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ

Το πορτραίτο του σύγχρονου αντιστασιακού πολίτη.

 

Όθων Ιακωβίδης (4/12/2024)

Αν αντιδρούσαν σαν την Μαρία Καρυστιανού, όλοι οι Έλληνες/Ελληνίδες  που επλήγησαν από τις εγκληματικές πολιτικές της μεταπολιτευτικής κομματοκρατίας, ιδίως εκείνες τις πολιτικές αποφάσεις που σκότωσαν κατά χιλιάδες, ανθρώπους και όνειρα, με την υποδούλωση του κράτους σε εξωχώριες δυνάμεις, το 2010 με τα «Μνημόνια», θα είχαμε γλυτώσει πολλούς αδικοχαμένους αδερφούς και αδερφές μας…. θα είχαμε γλυτώσει από χιλιάδες τόνους οδύνης που ξεχείλισαν την κοινωνία μας από την ανεργία, από τους  χωρισμούς οικογενειών, από τους μισεμούς των παιδιών μας στα ξένα, από την ξεφτίλα της φτώχειας που είναι συνυφασμένη με την ξεφτίλα της υποδούλωσης, από χιλιάδες άδικους θανάτους Ελληνόπουλων.…

Τι είναι, λοιπόν, αυτό που ξεχώρισε τη Μαρία Καρυστιανού από τις χιλιάδες άλλες μάνες (και πατεράδες) που έχασαν το όνειρο για το παιδί τους, αν όχι το ίδιο το παιδί τους (όπως έγινε,  όχι μόνο στα Τέμπη,  αλλά και στις κρεμάλες των χιλιάδων «Μνημονιακών αυτοκτονιών» και  στο Μάτι, στις φωτιές και στις πλημμύρες και  στις χιλιάδες φέρετρα των κακοφτιαγμένων – για να τα κονομήσουν  κάποιοι – δρόμων ;

·        Προφανώς, αυτό που διαφέρει και ξεχωρίζει τη μάνα αυτή από όλες τις άλλες, είναι η περήφανη απόρριψη της ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ της κατάστασης. Το γνωστό «ΤΙΝΑ» (There Is No Alternative – Δεν υπάρχει εναλλακτική) που η προπαγάνδα του εγκληματικού κομματικού συστήματος της Ολιγαρχίας, «βιδώνει» μεθοδικά στο μυαλό των ανθρώπων, για να τους αφοπλίζει από την έμφυτη μαχητικότητα τους, ώστε, μετά από τη συμφορά που αυτή η Ολιγαρχία προκαλεί, το θύμα να σκέφτεται: «και τι μπορώ να κάνω εγώ; Είμαι πολύ αδύναμος μπροστά στο θηρίο που έφαγε το παιδί μου. Δεν μπορώ να κάνω τίποτε. Σκάσε και κολύμπα»….

·        Αντίθετα,  η Μαρία Καρυστιανού σε κάθε συνέντευξη της, λέει: -  -  Μου είναι αδιανόητο να δεχτώ ότι δεν μπορώ να βρω το δίκιο μου, ότι δεν μπορώ, σε μία δημοκρατική Χώρα, να οδηγήσω στη δικαιοσύνη τους ενόχους του θανάτου του παιδιού μου. Δεν θα κάτσω με σταυρωμένα χέρια, να δεχτώ ότι είμαι ανίκανη να κάνω την Αλήθεια να λάμψει. Θα πολεμήσω με όλες μου τις δυνάμεις.

Έτσι, ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΜΑΝΑ (η Μαρία Καρυστιανού) με την απόρριψη τής (καλλιεργούμενης από την προπαγάνδα) παθητικής στάσης απέναντι στους πανίσχυρους εγκληματίες του παιδιού της, κατάφερε να συνεγείρει να ξεσηκώσει και να συσπειρώσει περισσότερους από ενάμισυ εκατομμύριο μανάδες και πατεράδες απ’ όλη την Ελλάδα, να ζητούν διακαώς και ανυποχώρητα, εγγράφως, εδώ και δύο χρόνια,  την απόδοση Δικαιοσύνης για τους κύριους αίτιους του εγκλήματος, που είναι καλά φυλαγμένοι μέσα σε αλληλοκαλυμένα πλέγματα νόμων και δικονομίας, στα  βαθιά υπόγεια του αμαρτωλού πολιτικού κατεστημένου.

Σκεφτείτε τι θα είχε γίνει, αν η Μαρία Καρυστιανού δεν ήταν μόνο μία, που απέρριπτε την παθητική στάση απέναντι στους εγκληματίες του παιδιού της, αλλά ήταν πεντακόσιες,  από τις χιλιάδες κεραυνοβολημένες  Ελληνίδες μάνες (και πατεράδες) κατά τα πέτρινα αυτά χρόνια των Μνημονίων και της παγκοσμιοποίησης της Οικονομίας και της WOKE ατζέντας …

Ούτε Μητσοτάκης και ΝΔ θα υπήρχε, ούτε Τσίπρας και ΣΥΡΙΖΑ να σχίζει (αντί για τα Μνημόνια) το Δημοψήφισμα του «62%  ΟΧΙ στην οικονομική υποδούλωση», ούτε Πα.Σο.Κ  να ανασταίνεται προσφάτως σαν βαμπίρ που μόλις χώνεψε  το αίμα του λαού που ήπιε με την υποδούλωση της Χώρας στην Τρόϊκα, το 2010….

Ούτε, βέβαια, θα υπήρχαν και τα άλλα, τα «μικρά» κόμματα που, με την παρουσία τους στη Βουλή, νομιμοποιούν την Ολιγαρχική διακυβέρνηση της Χώρας από τα «κόμματα εξουσίας».

Αυτό το κτηνώδες Ολιγαρχικό και σάπιο πολιτικό/κομματικό κατεστημένο που ξεγελά τον λαό παρουσιαζόμενο ως Δημοκρατία, θα είχε πέσει προ πολλού και στη θέση του θα είχαμε στήσει, εμείς, ο λαός, οι χαροκαμένες μάνες και πατεράδες, την πραγματική Δημοκρατία, έξω και πέρα από τα κόμματα και την απάτη τους…

Δυστυχώς και η Μαρία Καρυστιανού, όπως και οι Υγειονομικοί, αλλά και πολλοί άλλοι, δεν κατάλαβαν εγκαίρως τη γέννηση της  κτηνώδους πραγματικότητας, παρά μόνον όταν ο Μινώταυρος άρπαξε τις δικές τους δουλειές και τα δικά τους παιδιά, μέσα από τα χέρια τους και μέσα από την αγκαλιά τους.

Δεν άκουσαν εγκαίρως το απελπισμένο ΣΟΣ που εξέπεμψαν, το 2010,  οι κομματικά ανεξάρτητοι «Αγανακτισμένοι» των πλατειών και δεν άκουσαν το σάλπισμα, όταν ο Μίκης Θεοδωράκης επιχείρησε, τότε,  την παλλαϊκή συσπείρωση στη ΣΠΙΘΑ, για να δώσει στο λαό τη δυνατότητα να ανατρέψει την κτηνώδη πραγματικότητα που γεννιόταν, εκείνη τη μαύρη χρονιά...

Αυτή η καθυστέρηση αντίληψης και  ο ετεροχρονισμός της αφύπνισης μεγάλων κομματιών της κοινωνίας μας, επέτρεψε στον Μινώταυρο της Ολιγαρχικής κομματοκρατίας, να χορταίνει όλ’ αυτά  τα τελευταία χρόνια, τη βουλιμία του, με το αίμα των παιδιών της αιχμάλωτης και αναισθητοποιημένης (από τα τηλεοπτικά ψυχοτρόπα της κομματοκρατούμενης προπαγάνδας) Ελληνικής κοινωνίας.

Αλλά ποτέ δεν είναι αργά.

Ίσως, ο Θεός της Ελλάδας, έστειλε στην Ελληνική κοινωνία την επαναστατημένη μάνα Μαρία Καρυστιανού, ως παράδειγμα προς μίμηση,  ώστε με αυτή μπροστάρη, να επιχειρήσουμε μαζί της,  έξω και πέρα από κάθε κομματική περιχαράκωση, την απελευθέρωση μας, συντονιζόμενοι μαζί της στην ΑΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΡΡΙΨΗ της αποδοχής της ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ που θέλουν οι εγκληματίες να επιβάλλουν στα θύματα τους.

Γινόμαστε όλοι, Μαρία Καρυστιανού…

Για να σωθούμε και να σώσουμε τα παιδιά μας, την Ελλάδα του αύριο.